CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, March 13, 2008

baby...

Aku lahir pada 25 September 1988 di Hospital Bersalin Pulau Pinang dan hanya seberat 2.2kg je… kecik sangat… kerana kekecikan aku, aku dimasukkan ke dalam akubator selama 1 minggu… time 2 tiap2 hari bapak aku dtag kat hospital 2 antar susu kat aku… aku lahir lepas setahun kakak aku lahir.. kra jarak ktrg memag rapat giler… n ktrg memang rapat giler a smpei sekarang. Time mak aku mengandungkan aku, mak aku kte die tak de alah pe2 cme bpk aku yang mabuk… hehehe. Aku x heran sgt sbb sume adik beradik aku, bapak aku yang mabuk.. mak aku ok je… aku klu dah skit, susah giler nak baik.. sampaikan kan, bpk aku terpaksa bawak aku g hosp. tuk sedut kahak… lme gak a klu aku nak baik.. klu selsema, aku bley sampai 1 bulan, baru bley baik.. lme2 time aku kena selsema g, bapak aku buat x tau je… ye la,,, lme2 die baik sendiri..